sobota, 10 października 2015

Stosik biblioteczny

Cześć! Dzisiaj nieco inaczej niż zwykle, bo postanowiłam wrzucić wam tutaj mój upolowany wczoraj mini stosik biblioteczny. Swoją drogą, mam milion zaległości czytelniczych, a ciągle wypożyczam kolejne książki. Cóż, taki nałóg ;).



Od góry:

1) Vladimir Nabokov Lolita
2) James Dashner Więzień Labiryntu
3) Anders de la Motte [geim]
4) Szymon Nowak Dziewczyny wyklęte


Widzicie tu jakąś pozycję dla siebie? A może coś już czytaliście i podpowiecie mi, od której książki zacząć? :)

5 komentarzy:

  1. "Lolitę: bardzo chcę przeczytać i tylko czekam, żeby ją gdzieś wyhaczyć. ;) "Więźnia labiryntu" mam na półce po angielsku, ale jeszcze tej książki nie przeczytałam. Nie mniej jednak słyszałam o niej same pozytywne opinie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może "Dziewczyny wyklęte"? Ta zainteresowała mnie najbardziej, ale życzę Ci cudownych chwil z każdą z tych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej nie znam. W takim razie czekam na recenzje i życzę udanej lektury :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń