piątek, 3 maja 2013

MICHAEL BOHNE "Feng Shui dla umysłu"


Przed lekturą książki dr Michaela Borne wiedziałam jedynie, że jest coś takiego jak Feng Shui, nie miałam natomiast zielonego pojęcia „z czym to się je”. Teraz, po przeczytaniu, moja wiedza jest znacznie większa i dodatkowo wiem, w jaki sposób owo Feng Shui mogę wykorzystać we własnym życiu.

„Feng Shui dla umysłu” podzielona jest na dwie części. Pierwsza z nich, to część teoretyczna, uświadamiająca czytelnikowi, jak poprzez psychologię energetyczną może sobie pomóc w przeżywaniu wolnego od stresu i szczęśliwego życia. Znajduje się tam sporo przykładów zaczerpniętych bezpośrednio z sesji treningowych pacjentów dr Borne. Niektóre z nich brzmią niewiarygodnie, ale myślę, że są jak najbardziej prawdziwe. W części tej pojawia się też bardzo często odnośnik do „Instrukcji odrupiecania”. Występuje on z taką częstotliwością, że to aż irytujące, wydaje mi się jednak, że tym wybiegiem autor bardzo dobitnie zaakcentował, jak wiele dobrego ów instrukcja może w naszym życiu zdziałać.

Co kryje się pod hasłem „Instrukcja odrupiecania”? Otóż, praktyczna część książki, gdzie autor krok po kroku pokazuje, na czym polega opukiwanie (alternatywa akupunktury dla laików), jak je samemu wykonać, jak ćwiczyć samoakceptację, pozbywać się lęku i stresu. Tutaj znajdziemy pomocnicze obrazki, przykłady zdań, które możemy dowolnie zmieniać w zależności od potrze oraz słowa afirmacji do codziennego stosowania.

Od strony formalnej, książka jest wydana i napisana przejrzyście i w taki sposób, że nawet tak niezorientowana w temacie osoba jak ja się w niej odnalazła. Myślę, że rady zamieszczone w poradniku już wkrótce wypróbuję na sobie, bo patrząc na przykłady, jest z czego czerpać. Ogólnie jestem mile zaskoczona tą lekturą, nie sądziłam, że literatura fachowa może w taki sposób przypaść mi do gustu. Polecam i wam.

Książkę otrzymałam od Studio Astropsychologii. Dziękuję!

4 komentarze:

  1. Nie ciekawi mnie ta książka

    OdpowiedzUsuń
  2. I really like what you guys tend to be up too. Such clever work and
    exposure! Keep up the great works guys I've added you guys to my own blogroll.

    Here is my web site :: Authentic Kris Letang Jersey

    OdpowiedzUsuń
  3. You really make it appear really easy together with your presentation but I to find this matter to be actually one
    thing that I think I would never understand. It seems too complicated and very extensive for me.
    I am having a look ahead for your subsequent put up, I'll try to get the dangle of it!

    Here is my web-site - NFL Jerseys Wholesale

    OdpowiedzUsuń