poniedziałek, 2 lipca 2012

BARBARA JASNYK "Kaktus w sercu"


O serialu „Teraz albo nigdy” jedynie słyszałam z prostej przyczyny – prawie nie oglądam telewizji. Rozumując troszkę nieopatrznie, doszłam do wniosku, że skoro serial podobał się telewidzom, to i książka musi być miłym czytadłem. Niestety, nic bardziej mylnego, choć od samego początku za wiele się po książce nie spodziewałam.

„Kaktus w sercu”, to historia Ani, dziennikarki ze znanego z kontrowersyjnych artykułów pisma. Ania w pracy nie ma lekko, szef odreagowuje na niej swój stres, wywiad, który przeprowadziła ze znaną gwiazdą, nie przynosi oczekiwanych efektów, a jej kierowniczka, podrywa jej chłopaka Wiktora.

Szczerze mówiąc, jeden wielki Misz-masz. Akcja pędzi w przód, nie wiadomo właściwie, co mamy aktualnie na tapecie, niby kupy się trzyma, ale nielogicznie. Książka jest krótka, więc przemęczyć można, czy jednak warto?

Nie oczekiwałam wiele, ale mimo to się zawiodłam. Jest dużo czytadełek, które mogę polecać bez mrugnięcia okiem, bo mają w sobie to coś. Tutaj, do ostatniej strony tego „czegoś” szukałam. Niestety bez rezultatu.

7 komentarzy:

  1. Serial znam, ale książki nie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam serialu, a książka do mnie nie przemawia, zatem stanowczo pass.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ciągnie mnie ani do serialu, ani do książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówię jej zdecydowane nie. Nie ciągnie mnie ani do lektury, ani tym bardziej do serialu. Szkoda tracić czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serialu nie oglądałam, tzn. widziałam jeden z odcinków i nie spodobało mi się. Książki też więc nie przeczytam, wolę czytadła z "tym czymś".

    Zapraszam do zabawy: http://ksiazkowa-kawiarnia.blogspot.com/2012/07/11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Serial byl swietny...ksiaki nie cytalam i choc chcialaym to nie wiem czy sie skusze bo jakos tak nie za ciekawie sie zapowiada..
    ;*

    OdpowiedzUsuń