czwartek, 18 września 2014

BAZAREK Z KSIĄŻKAMI

Moja biedna półka na książki błaga o litość. I ja w jej imieniu proszę o wsparcie. Potrzebuję troszkę miejsca na nowe lektury, w związku z czym, muszę posłać w dobre ręce kilka starych.
Ceny mam nadzieję, na każdy portfel, a skoro to bazarek, to i potargować się można :).
Większość książek zrecenzowałam, więc klikając na ikonkę, będziecie się mogli więcej o nich dowiedzieć. 

Wszystkich zainteresowanych odsyłam na maila manuela.g@onet.pl lub w komentarze pod postem.
Ceny nie zawierają kosztu przesyłki. 
Wszystkie książki były czytane przeze mnie tylko raz, więc ich stan jest niemal idealny.

Zabójczy księżyc - N.K. Jemisin  N. K. Jemisin "Zabójczy księżyc". Cena 10zł

Całkiem dobra książka o miłości - Kucharska Anna A. Kucharska "Całkiem dobra książka o miłości". Cena 5zł

Wampiry Hollywoodu - Barbeau Adrienne, Scott Michael A. Barbeau, M. Scott "Wampiry Hollywoodu". Cena 10zł 

Ogrodnik szoguna - Petersin Thomas T. Petersin "Ogrodnik szoguna". Cena 10zł

Autokar do nieba - Olearczyk Paweł P. Olearczyk "Autokar do nieba". Cena 5zł. 

Brudna gra - Pałasz Nikodem N. Pałasz "Brudna gra". Cena 10zł.

Niespokojne kości - Starr Melvin M. Starr "Niespokojne kości". Cena 10zł.

W cieniu kaplicy - Starr Melvin M. Starr "W cieniu kaplicy". Cena 10zł.

Dawna miłość - Long Julie Anne J. A. Long "Dawna miłość". Cena 7zł.

Złudzenie - Erikson Thomas T. Erikson "Złudzenie". Cena 10zł.

Czerwony golem - Higgins Peter P. Higgins "Czerwony golem". Cena 10zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz